jonnaemeliejosefin

Direktlänk till inlägg 4 december 2014

This is me!

Av jonna - 4 december 2014 00:07

Vem är nu jag?!

En tjej på 19 år, 20 i januari den 7 om man ska vara exakt.
En framåt glad tjej om du frågar mig, men som mest bryr sig om hundar om jag ska vara ärlig.
Först och främst Spice mitt egna lilla troll, en omplacering som hittade vägen till mitt hjärta för snart tre år sedan. Vill hjälpa varenda hund som vill ha ett nytt hem eller någon som blivit illa behandlad men jag vet som min mamma brukar säga
 jag kan inte rädda alla. Just nu väntar jag på en Amstaff kille på 1 år som ska få bo med mig ett tag. om det funkar med Spice som alltid har första avgörande ordet när det gäller att ta hem någon ny. Planen med "Boou" är att han bara ska få komma på fötter och ett tryggt hem innan hans livslånga hem hittas. Sedan börjar vi om med en ny. Nu kan jag inte ta in så många åt gången då jag precis kommit ur ett långt förhållande, mitt första riktiga förhållande. 3 år gick innan vi separerade och då hade redan gått igenom en hel del. blod svett och tårar ungefär. Så nu är jag boende hos min kära mor som öppnat famnen för mig och Spice. Hos mamma är det trångt tillräkligt 3 vuxna människor och hundar...ja tur jag gillar hundar iallafall!

I bloggen får ni läsa om

  • Min vardag
  • Spice & alla andra hundar i min närhet
    &så klart massor mer!




    Slänger in en bild på mig..haha..

  •  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Jonnaemelie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards